maanantai 14. joulukuuta 2015

Google, leveraging big data in online marketing

Leveraging big data in online marketing, Juho Juhantalo

Google tavoittaa 2,9 miljardia ihmistä joka kuukausi
Google luo nopeasti beta-versioita uusista ideoista ja käyttäjien palautteen pohjalta kehittää niitä
Google luo uusia sovelluksia nopeasti ja myös tappaa niitä, jos ne ei toimi
Maailmassa noin 5 miljardia ihmistä, jotka ei ole verkossa
Netissä olevat laitteet: desktop, mobile, tablet, tv, wearable, in-car
Älypuhelimet tärkein tekijä, joka vaikuttaa ihmisten verkon käyttöön
Media siirtymässä enemmän perinteisistä kanavista verkkoon, perinteisiä medioita printti, radio ja tv
Big data mittausjutut: ikä, sukupuoli, kiinnostukset, lähde, kesto, frequency, aika, haku
Telkkarimainonnassa ei tiedä kuka näki ja tietoja mainoksen tehokkuudesta ei ole
Digimarkkinoinnissa saa tosi tarkat tiedot kuka on kattonu ja kaiken siitä
Pääsee halvalla klikkihinnassa, jos hakutulos on relevantti
DSA Dynamic Search Ads
Display marketing suite monipuolisin, kuluttaja voidaan saada monenlaisilla työkaluilla kiinni
Focus on maximising client lifetime value

Clicks - conversions - roas/roi - profit - custome equity/clv


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti