3.12.2015, Petri Ikonen, Sales Director
87% kuluttajista maksaa pankkikorteilla
10% maksaa luottokorteilla
Paytraililla 4800 yritysasiakasta
Paytrailin liikevaihto vuonna 2014 oli 5,6 miljoonaa euroa
Suomessa finanssikeskus valvoo juttuja, siks tarvii pankkitunnistautumista vaikka maksaa luottokortilla
Luottokorteilla maksaminen kaikkein turvallisinta
Verkkokaupan pitää näkyä asiakkaille sosiaalisten medioiden tai muiden kautta
Markkinoinnin tehokkuutta pitää mitata
Mikä kanavista luo eniten asiakkaita, mikä vetää, mikä toimii ? johtaa siihen että osaa toimia oikein
Erätukun asiakaskirjeen muuttaminen lisäsi 30% myyntiä olemassa olevan asiakaskunnan joukossa
Pitää selvittää mistä asiakkaat tulee ja syy sille, muuten asiakasvirta loppuu jossain vaiheessa
Verkkokaupan pitäisi toimia kaikilla laitteilla, muuten osa asiakkaista karsiutuisi pois
Kulujen täytyy olla ennustettavat vuodessa, silloin osaa hakea rahoitusta
PSP payment service provider
Maksuprosessi: 1. Valitaan tuotteet 2. Kuka on mikä toimitustapa, lisätiedot 3. Asiakas vahvistaa maksun 4. valitaan maksutavat ja asiakas ohjataan pankkiin ja kun maksu tehty ohjautuu takas verkkokauppaan ja tilaus on valmis
Paytrail-tili: yli 90,000 kpl, käytössä 3500 verkkokaupassa, kuluttajalle ilmainen
Kauppiaspaneeli, tärkein työkalu kauppiaille. Reaaliaikainen tieto miten ihmiset maksanu tai jos jättäny kesken, maksuliikenneraportit kirjanpitoon
Kuukausimaksu 59 euroa
Maksut
Verkkopankkimaksut 0,35e/kpl (Nordea 0,50e/kpl)
Luottokorttimaksut 0,35e + 2% provisio/kpl
Paytrail 0,35e + 2% provisio /kpl
Jousto 0,35e/kpl
Collector 0,35e + 3% provisio/kpl
Palvelu integroituna valmiina lähes kaikkiin verkkokauppaohjelmistoihin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti