12 vuotta vanha firma
Lähti liikkeelle autotallista
Vain yksi fyysinen toimipiste, jossa vallannut pikkuhiljaa toimitilat kun muut samassa rakennuksessa olevat yritykset menny konkurssiin
Varusteleka yrittää tavoittaa henkilöt, jotka myös ostaa jotain niiltä
Jounin kauppa enimmäkseen kerää paljon tykkäyksiä vain, joista pieni osa oikeasti ostaa jotain
Varustelekalla oma kapinallinen tyyli joka toiminut hyvin
Varustelekan konversio melko korkea eli ostavien asiakkaiden suhde kaikkiin kävijöihin
Facebookissa Varustelekan markkinointi toiminut erityisen hyvin ja tehokkaasti
Pitää osata tunnistaa oma kohdeyleisö ja kohdistaa markkinointi heille sitten
Tärkeintä on mitata markkinoinnin tehokkuutta ja ymmärtää mistä tulee myyntiä ja miten lisätä sitä tulevaisuudessa tai parantaa toimintaa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti